ausmalbilder

Cahide' de Bekarlığa Veda Partimiz



















HAPPY COOKİE DAY  CUPCAKE STANDI



Öncelikle söylemek gerekirse uzun zamandır böyle eğlenmemiştim. 2 ay öncesinden karar verip organize olup Bursa'dan gidip felekden bir gece çaldık diyebilirim. öncelikle internetten neler alabiliriz diye araştırdım. Karşıma çıkan sitelerden alçaklarımıza karar verdik. pembe beyazın irem'e yakışçağını düşündük. ve konsepti pembe beyaz yaptık. Bekarlığa veda partim.com dan irem'e t shirt,etek , bride to be band, melek kanadı, marakas, anı defteri aldık. Taçını ve duvağını kendimiz hazırladık:)  Sıra pastaya gelince onda karar vermek biraz zor oldu .Nişantaşında gezinirken daha önce gördüğüm ve vitrinini çok beğendiğim bir dükkan vardı. Gezinirken pastaları ve şekilleri sora sora o dükkanın önüne geldim. Happy cookie Day  içeriye girdiğimde kararım değişti ve cupcake standı yaptırmaya karar verdim:) çok da güzel ve şirin bir stand hazırlamışlar ellerine sağlık diyorum. Hep beraber çok güzel bir gece geçirdik. Şimdi 9 haziran gecesini bekliyoruz.. Elbisem henüz hazır değil ama umarım o güne yetişecek oda süpriz olsun:) DARISI TÜM EVLENECEKLERİN BAŞINA.....