ausmalbilder

Esma organizasyondan harika bir konsept



Cennet Bahçesi konseptiyle gerçekten harika görünüyordu salon. Düğün davetiyeleri ve anahtarlıklarda da kuş kafesi detayları vardı. Masalarda da çiçekler kuş figürlü vazolara hazırlanmıştı. Kafeslerde koşuşturmacadan ben duymasam da kuş sesleri olması ayrı güzel bir detaydı. Peçetelikler de bile porselen kuş figürleri vardı. Peçetelikleri Esma abla onlar sizin deyince aldım. Aklımdan keşke toplayıp seriyi tamamlasaydım diyede geçirmeden edemedim:) Nikah havuz başında kıyıldı. Keman eşliğinde gelin damat uzun bir yoldan yürüp geldi. Arkadaşım gecede 2 gelinlik giydi. Biri dantelli kabarık, diğeri de dar bir gelinlik idi. Düğün öncesi ikisini birden nasıl giyeceksin diye konuşurken:) Uzun bir gece oldu ve ikisiyle de oynayıp tadını çıkarma fırsatını buldu. İkisi de çok yakışmış arkadaşıma. Taç ve duvağını diğer gelinlikle çıkarıp ayrı bir taç taktı. Onuda çok beğendik. Evleneceklere duyurulur duvak uzun ve gezmesi zor olur derseniz sizde böyle bir aksesuar takabilirsiniz. Pasta da konsepte uygun pembe çiçeklerle hazırlanmıştı. Esma ablamız gelin damat kadehlerini de unutmamış onlarda çok şirindi. Çiftimiz şimdi  balayındalar . Cnm arkadaşıma mutluluklar diliyorum. Yüzünüz hep böyle güler inşallah.