ausmalbilder

Giyinme odaları

big closets :)

i NEEEEEEED THIS=]

closet built-ins

wow


white..


I want a dressing room like this!

LOVE this closet


Luxury-white-dressing-room

Dream closet! Or should I say, "Dream Dressing Room."








Evinizde boş olan bir odanız varsa artık giyinme odası yapmak içten bile değil . Gereklilik gibi oldu. Yatak odalarına büyük dolaplarla sığmak kimi zaman mümkün olmayabiliyor. Giyinme odasındaki dolapların, rafların ölçüleri çok önemli .Bu ölçüleri iyi ayarlayıp hiç yer kaybetmeden tüm eşyaların rahatça yerleştirileceği alanlar yaratmak gerek. Benim çalıştığım mimar da yeni ev için sen çizeceksin odanı ben değil diyor haklıda aslında ne kadar kıyafetin var çantan ayakkabıların yerleri sayılarına göre böle ayarlaman gerekecek dedi .Bende araştırmalara başladım bile.:)  Açık olan giyinme odaları beni endişelendiriyor. Genelde tanıtım resimlerinde ütülenmiş güzel görünümle üç beş gömlek asılır bir iki ayakkabı konur dolaplara siz de hep öyle olucağını düşünürsünüz sonra rengarenk kıyafetlerle en üstteki manzara çıkar karşınıza. Bu görüntü beni rahatsız ediyor. belki üstteki gibi yarı açık bir oda tercih edilebilir. yada tamamen kapalı dolaplar tercih sizin..